خلاق و ابداعی

باشگاه جامعه شناسی

باشگاه جامعه شناسی در دانشگاه Monmouth شروع به حضور گسترده در محوطه دانشگاه کرده است!

هدف باشگاه جامعه‌شناسی تشویق مردم به آموزش خود و دیگران در مورد مسائل جامعه‌شناختی در جامعه و ارائه راه‌هایی به دانشجویان است که از طریق آنها تخیل جامعه‌شناختی خود را به نفع دیگران، چه در دانشگاه و چه خارج از دانشگاه، به کار گیرند.

ما از همه رشته‌ها – و دانشجویان و اعضای جامعه با هر علاقه – دعوت می‌کنیم تا در ایجاد آگاهی درباره نابرابری‌ها در جوامع محلی و جهانی به ما بپیوندند.

هر سال، باشگاه جامعه شناسی این دانشگاه میزبان سفر سالانه «خیابان‌های طبقه‌بندی شده: تور بصری جامعه‌شناسی» و برنامه تعطیلات در سراسر جهان، شرکت در کنوانسیون تفاهم جهانی موسسه تفاهم جهانی و جمع‌آوری کمک مالی برای یک سازمان خیریه هستیم.

بیا بخشی از سرگرمی باش و تغییری در دنیا ایجاد کن!

دپارتمان جامعه شناسی در دانشگاه Klagenfurt در اتریش هم در زمینه تحقیق و هم آموزش شناخته شده است.

چه تاثیر عمیق ماکس وبر بر تئوری سازمانی باشد و چه کارل پولانی از رابطه بین «اجتماع» و «اقتصاد»، این دپارتمان طیف متنوعی از موضوعات را پوشش می‌دهد که برای درک و تبیین تاثیرات بسترهای اجتماعی بر فرآیندهای اقتصادی مهم هستند.

در حالی که این دپارتمان ارتباط نزدیکی با اقتصاد و سیاست دارد، اما همچنین دارای وجوه متمایزی به عنوان مرکزی برای کار در نظریه اجتماعی/فرهنگی و تحقیقات تجربی جامعه‌شناسی است.

این دپارتمان از کار تحقیقاتی چند رشته ای اقتصاد اجتماعی و نظریه های اجتماعی- فرهنگی استفاده می کند.

چنان که کنش‌های اقتصادی را در ارتباط با معانی فرهنگی و شیوه‌های اجتماعی در حال تغییر، مشاهده می‌کند و کسب‌وکارها، بازارها و رفتار مصرف‌کننده فردی را در درون و تحت تاثیر نیروهای تاریخی، اجتماعی- فرهنگی، سیاسی و اقتصادی مورد بررسی قرار می دهد.

تمرکز پژوهشی این دپارتمان بر موارد زیر است:

بازارها و نابرابری های اجتماعی

کار و خوداشتغالی

جامعه شناسی کارآفرینی

مصرف و فرهنگ مصرف کننده

تاریخ اندیشه اقتصادی و جامعه شناسی

منبع:

علم جامعه شناسی

آشنایی با جامعه شناسی از سایت های دانشگاهی مختلف توسط دکتر منیژه نویدنیا در اختیار علاقمندان قرار داده می شود، به انضمام نمودارها، عکس ها ... که شیوه ابداعی ایشان می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا