خلاق و ابداعی

تمرین جامعه شناسی (شماره سه)؛ مهارت نظری و عملی

همین ابتدای امر، این نکته را یادآوری کنیم که تمرینات را یک به یک انجام دهید و تا وقتی که تمرینات قبلی را انجام نداده اید، به تمرین بعدی نروید و صرفاً به خواندن آن ها قناعت نکنید.
تمرینات جامعه شناسی برای آن است که شما مهارت پیدا کنید و قوای ذهنی و عملی خود را تقویت نماید. بنابراین، چه بسا لازم باشد یک تمرین را بارها و بارها به اشکال مختلف انجام دهید و سپس به تمرین بعدی برسید.
پس، چون باید تمرینات قبلی را انجام دهید و از یادگیری و مهارت در آن اطمینان پیدا کنید، به هیچ عنوان به تمرینات بعدی سرک نکشید و خودتان را با خواندن آنها مشغول نکنید.
بدانید و بدانید که خواندن تمرین بعدی، قبل از انجام عملی تمرینات قبلی، هیچ بازدهی نخواهد داشت و خود را از یادگیری و آنچه در انتظارتان است، محروم می کنید.
لذا، اگر دو تمرین قبلی را هنوز انجام نداده اید، به خواندن این قسمت ادامه ندهید و بروید سراغ انجام تمرینات قبلی، پس از اطمینان از مهارت در تمرین شماره یک و دو، حالا وقت تمرین شماره سوم است.
پس، شروع کنید.1 . . .

محتوای ویژه

این مقاله محدود برای اعضای ویژه می باشد

با تهیه اشتراک به این مطلب دسترسی خواهید داشت

تهیه یا تمدید اشتراک

ورود برای اعضا

دکتر منیژه نویدنیا

دکتری جامعه شناسی. نظریه پرداز و محقق. نویسنده اولین کتاب امنیت اجتماعی در ایران، معرف جامعه شناسی تحلیلی با نگارش شش جلد کتاب، استاد دانشگاه و موسس سایت جامعه شناسان جوان

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا