علمی پژوهشی

جامعه شناسی جوانان

جامعه شناسی جوانان از جمله دوره های این دانشگاه می باشد. «جوانی» یک ساختار جامعه‌شناختی است که در سطوح چندگانه عمل می‌کند؛ فردیت یک فرد جوان، نگرش برای حضور در دنیای اجتماعی، و به عنوان یک نهاد.

این دوره دو شاخه اصلی تحقیقات جامعه‌شناختی را در زندگی جوانان بررسی می‌کند: فرهنگ‌های جوانان و جوانی به عنوان یک فرایند گذار.  

این دوره دانشجویان را با طیفی از تقسیم‌بندی‌های اجتماعی (به عنوان مثال، جنسیت، روستایی)، نهادهای اجتماعی (مانند آموزش، خانواده) و هویت‌های اجتماعی (شامل خرده‌فرهنگی، دیجیتال) آشنا می‌کند که به تجربه جوانان چارچوب می‌دهد و از نمونه‌های محلی، ملی و بین‌المللی برای نشان دادن مذاکرات جوانان با جامعه معاصر استفاده می‌کند.

درک خود را از جوامع، فرهنگ ها، زبان ها و مردم تقویت کنید

مطالعه علوم انسانی شما را به چالش می کشد تا انتقادی و خلاقانه فکر کنید، نوآوری کنید، روابط تاثیرگذاری برقرار کنید و از قدرت ایده های خود استفاده کنید.

شما درک عمیق تری از جوامع، فرهنگ ها و مردم و نحوه برقراری ارتباط موثر با آنها پیدا خواهید کرد.

به عنوان بخشی از مدرک خود، به دوره های کارآموزی و پروژه های عملی دسترسی خواهید داشت که مهارت های شما را افزایش می دهد و اعتماد به نفس شما را تقویت می کند.

بیش از نیمی از رهبران ارشد دارای مدرک علوم اجتماعی هستند

علوم اجتماعی مسائل بزرگ جهان، تغییرات اجتماعی و راه حل های پایدار را بررسی می کند.

شما در مورد برخی از چالش‌برانگیزترین مسائل جامعه، همراه با تکنیک‌های درک، تجزیه و تحلیل و حل آن‌ها، مطالعه و بحث و گفتگو خواهید کرد.

جامعه شناسی جوانان از رشته های جدید در علوم اجتماعی است که به لحاظ اهمیت آن مورد توجه و مطالعه قرار گرفته است. این دوره سنی با نوسانات و مشکلات خاصی دست و پنجه نرم می کند که باعث شده است به عنوان یک رشته در دانشگاه در نظر گرفته شود

منبع:

https://www.griffith.edu.au/study/courses/sociology-of-youth-2026LHS#trimester-2-nathan-campus

علم جامعه شناسی

آشنایی با جامعه شناسی از سایت های دانشگاهی مختلف توسط دکتر منیژه نویدنیا در اختیار علاقمندان قرار داده می شود، به انضمام نمودارها، عکس ها ... که شیوه ابداعی ایشان می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا