خلاق و ابداعی

جامعه شناسی ورزش

در نتیجه اهمیت فزاینده آن در جامعه معاصر، ورزش به موضوع بحث عمومی و نگرانی سیاست تبدیل شده است.

جامعه شناسی ورزش، ابزارهایی را فراهم می کند برای توسعه بینش آگاهانه در مورد موضوعاتی که پایه و اساس سیاست های معاصر و مباحث مربوط به ورزش هستند.

این دوره دانشجویان را با استفاده از ایده ها و روش های جامعه شناختی به تحلیل مسائل ورزش معاصر آشنا می کند.

تعدادی از موضوعات معاصر در ورزش به منظور کشف کاربرد تفکر جامعه شناختی، از جمله جامعه پذیری، انحراف، خشونت، جنسیت، قومیت، طبقه اجتماعی، تجارت، رسانه، سیاست، آموزش و دین معرفی شده است که فرصت‌هایی برای دانشجویان فراهم می‌شود تا دیدگاه‌هایی در مورد این موضوعات پیدا کنند و تحقیقات و نظریه‌های جامعه‌شناختی خود را مشخص می‌ نمایند.

به منظور کشف کاربرد جامعه شناسی در ورزش، دانشجویان تجربیات ورزشی خود را با استفاده از مفاهیم و روش های جامعه شناختی به کار می گیرند.

همچنین یاد می‌گیرند که از ادبیات جامعه‌شناسی ورزشی برای عمیق‌تر کردن بینش خود نسبت به مشکلات ورزشی استفاده کنند.

علاوه بر این، دانشجویان فرصتی برای استفاده از استدلال جامعه شناختی برای توسعه سیاست های ورزشی دارند.

آماده سازی مدیریت ورزشی برای آینده

این دپارتمان برای ورزش جهانی افراد را از سراسر جهان برای مشاغل در صنعت ورزش آماده می کند. برنامه‌ها به تمام جنبه‌های این رشته می‌پردازند – از تاثیر اقتصاد ورزش و مدیریت جهانی ورزش گرفته تا ورزش‌های الکترونیکی و رسانه‌های ورزشی دیجیتال.

مدرک کارشناسی مدیریت ورزشی و مدارک تحصیلات تکمیلی کسب و کار ورزشی، در حین نشان دادن قدرت دگرگون کننده ورزش، حوزه های مورد تقاضای شغلی را در اختیار دانشجویان می گذارد.  

دانشجویان با این مدارک، می توانند شبکه خود را در این دانشگاه ایجاد کنند.

برنامه های آموزش مداوم مدیریت ورزشی این فرصت را برای دانشجویان متخصص شده فراهم می کند تا مهارت های خود را در بخش های نوظهور تقویت کنند و یک هیئت مشورتی نیز وجود دارد که کنترل برنامه های آموزشی را در بهترین سطح تعیین و تضمین می کند.

رویکرد جهانی

ورزش می تواند دنیا را به هم نزدیک کند، به ما کمک کند نقاط مشترک پیدا کنیم و اختلافاتمان را کنار بگذاریم.

فناوری، جهانی بودن هواداران و رسانه‌هایی که به ما امکان می‌دهند در هر کجا و هر زمان که بخواهیم در ورزش شرکت کنیم و از آن استفاده کنیم.

دوره آموزشی این دپارتمان، برنامه درسی ورزش جهانی را شکل داده است.

به عنوان دانشجویی که در برنامه های ما ثبت نام می کنید، دیدگاهی جهانی به دست خواهید آورد، از رابطه ما با تیم ها، لیگ ها و رسانه ها در سراسر جهان بهره مند خواهید شد و دانش خود را از تجارت بین المللی ورزش از طریق فرصت های تحصیل در خارج از کشور افزایش می دهید.

منبع:

https://www.sps.nyu.edu/homepage/academics/courses/TCSM1-UC2650-sociology-of-sport.html

علم جامعه شناسی

آشنایی با جامعه شناسی از سایت های دانشگاهی مختلف توسط دکتر منیژه نویدنیا در اختیار علاقمندان قرار داده می شود، به انضمام نمودارها، عکس ها ... که شیوه ابداعی ایشان می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا