دل نوشته علمی

شکستن وعده ها و قلب ها

با توجه به مسئولیت ما برای رسیدگی به مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی پیش روی منطقه کارائیب، و در راستای ماموریت کلی دانشگاه برای گسترش پتانسیل این منطقه، گروه جامعه شناسی، روانشناسی و مددکاری اجتماعی اهداف زیر را برای خود تعیین کرده است:

توسعه یک فرهنگ پژوهشی، سیاست‌گذاری و فرهنگ خدمات‌محور با کیفیت علمی بالا بر اساس مبانی نظری و تجربی محکم. این امر از طریق: تعریف حوزه های مرتبط تحقیق، خط مشی و خدماتی که ما بر آن تمرکز خواهیم کرد، محقق خواهد شد.

همچنین، آموزش دانشجویان در زمینه تحلیل اجتماعی و رفتاری، مهارت های تحقیق و حل مسئله، مددکاری اجتماعی کاربردی و مهارت های مداخله اجتماعی و تشویق به مشارکت فعال کارکنان، دانشجویان، فارغ التحصیلان (فارغ التحصیلان) و متخصصان با مسائل اجتماعی.

شکستن وعده ها، قلب ها و جیب ها: یک قرن خیانت به طبقه کارگر جامائیکا

Anil Verma استاد و مدیر مرکز روابط صنعتی و منابع انسانی دانشکده مدیریت روتمن، دانشگاه تورنتو، گفت:

Orville Taylor یک قرن سابقه کار در جامائیکا را آنطور که فقط او می تواند، مستند کرده است. این مسئله نه تنها به دلیل اهمیت تاریخی آن، نیاز به گفتن داشت که برای برانگیختن بحث در مورد آینده سیاست کار نیز مورد توجه است.

این تحقیق می تواند برای همه سیاستگذاران، محققان و دانشجویانی باشد که برای ایجاد جامائیکای مرفه تر از طریق سیاست کاری بهتر تلاش می کنند.

مشاور روابط صنعتی Novar P. McDonald نیز تیلور را به خاطر کار برجسته اش تحسین کرده است و می گوید:

کار تحقیقاتی وسیع Taylor او را قادر ساخت تا تمام جنبه های تجربه اجتماعی- اقتصادی، و اجتماعی- سیاسی جامائیکا را بررسی کند.

این کار سهم مهمی در زمینه تلاشی خواهد داشت که به طور یکپارچه با تجربیات روزمره کارگر جامائیکایی مرتبط است و برای مجموعه دانش ناکافی موجود در این زمینه موثر است.

کیفیت تحقیق و استفاده از اطلاعات گردآوری شده، این کتاب را از هر چیز دیگری که در طول بیش از 50 سال مطالعه خود در این زمینه ها خوانده ام، متمایز می کند.

منبع:

https://www.mona.uwi.edu/spsw/research

علم جامعه شناسی

آشنایی با جامعه شناسی از سایت های دانشگاهی مختلف توسط دکتر منیژه نویدنیا در اختیار علاقمندان قرار داده می شود، به انضمام نمودارها، عکس ها ... که شیوه ابداعی ایشان می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا