علمی پژوهشی

جامعه شناسی فرهنگ، رسانه و هنر

آیا می‌خواهید خود را به چالش بکشید و آموزش‌های علمی- اجتماعی و تجربیات تحقیقاتی عملی را در زمینه رسانه، هنر و فرهنگ و جامعه‌شناسی ترکیب کنید؟

و آیا می خواهید خود را برای یک دکترا یا یک حرفه پژوهش محور خارج از دانشگاه آماده کنید؟

اگر چنین است، پس دو سال کارشناسی ارشد پژوهشی جامعه شناسی فرهنگ، رسانه و هنر برنامه ای برای شما است.

این کارشناسی ارشد تحقیقاتی دو ساله به طور ویژه برای دانشجویان با استعداد تحصیلی و با انگیزه طراحی شده است که برای تحقیق در جامعه شناسی، مطالعات رسانه ای، و مطالعات هنر و فرهنگ مهارت دارند.

استاد پژوهشی به شما آموزش می دهد تا به طور مستقل تحقیقاتی با کیفیت بالا انجام دهید و در عین حال به شما این فرصت را می دهد که با کمک اساتید برجسته در این زمینه، علایق تحقیقاتی خود را با وضوح بیشتری ترسیم کنید.

این دوره پیشرفته و پژوهش محور توسط دانشکده تاریخ، فرهنگ و ارتباطات اراسموس (ESHCC) با همکاری دانشکده علوم اجتماعی و رفتاری اراسموس (ESSB) ارائه شده است.

این دوره توسط محققان برتر از مرکز تحقیقات اراسموس برای رسانه، ارتباطات و فرهنگ (ERMeCC) و گروه مدیریت دولتی و جامعه‌شناسی دانشگاه اراسموس (DPAS) تدریس می‌شود، هم چنین گاه به گاه سخنرانی‌هایی توسط کارشناسان مشهور و اساتید مهمان ارائه می‌شود.

آیا این دوره کارشناسی ارشد برای شما مناسب است؟

آیا به موضوعاتی مانند هنر و فرهنگ، رسانه و جامعه شناسی علاقه مند هستید؟

و آیا از انجام تحقیقات علمی- اجتماعی لذت می برید، اما دوست دارید تجربه عملی نیز کسب کنید؟

اگر چنین است، پس پژوهش کارشناسی ارشد جامعه شناسی فرهنگ، رسانه و هنر ممکن است برنامه ای برای شما باشد.

این دوره کارشناسی ارشد مخصوصاً برای دانشجویان با استعداد تحصیلی و با انگیزه طراحی شده است که برای تحقیق در جامعه شناسی، مطالعات رسانه ای و مطالعات هنر و فرهنگ مهارت دارند.

این دوره به شما می آموزد که چگونه تحقیقات علمی- اجتماعی دانش ایجاد کنید و چگونه می توانید تحقیقات تجربی خود را طراحی و انجام دهید.

شما خطوط اصلی تحقیق نظری را بررسی خواهید کرد و به بحث دانشگاهی کمک خواهید کرد.

پس از فارغ التحصیلی، دانش عمیقی از بینش های نظری اصلی و بحث های جاری در جامعه شناسی فرهنگ، رسانه و هنر به دست آوره اید.  

شما درک کاملی از آخرین تحقیقات و روش های پیشرفته در این زمینه و درک عملی از نحوه ایجاد دانش در علوم اجتماعی توسط تحقیقات خواهید داشت.

و توانایی به کارگیری دانش اجتماعی- علمی و مهارت‌های پژوهشی در محیط‌های جدید یا چند رشته‌ای به شما مبنایی مناسب برای دنبال کردن موقعیت دکترا یا هر شغل پژوهش محور دیگر در خارج از دانشگاه می‌دهد.

منبع:

https://www.eur.nl/en/research-master/sociology-culture-media-and-arts/why-this-programme

علم جامعه شناسی

آشنایی با جامعه شناسی از سایت های دانشگاهی مختلف توسط دکتر منیژه نویدنیا در اختیار علاقمندان قرار داده می شود، به انضمام نمودارها، عکس ها ... که شیوه ابداعی ایشان می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا